Isnin, 4 Mei 2009

BAZAR BACA PANGLIMA



Bazar Baca, program komuniti setempat yang julung-julung kalinya diadakan, merupakan program jualan buku anjuran bersama Sekolah Menengah Tengku Panglima Perang Tengku Muhammad dan Edaran Bestari Enterprise, Kuantan.

Program dua hari ini akan diadakan bermula dari 9-10 Mei 2009, bertempat di Dewan Panglima, SMK Tengku Panglima Perang Tengku Muhammad. Tema "Semarak Membaca, Kecemerlangan Panglima Terjana" dipilih sebagai tema program tersebut. Pelbagai penerbit terkenal akan turut serta dalam program kali ini. Antaranya termasuklah Sasbadi, Karangkraf, Sinar, Buku Prima, dan Alaf 21.

Program ini menawarkan diskaun hebat sehingga 70 peratus dan cabutan bertuah kepada pengunjung yang bernasib baik. Pengunjung turut ditawarkan baucar diskaun bernilai RM 100.00 untuk pembelian Kamus Eleksis Pro(edisi khas). Walaupun mungkin tidak sehebat Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur, yang telah berlangsung baru-baru ini, namun peluang untuk mendapatkan buku-buku terbaru, terbitan penerbit terkenal dengan harga murah, tidak harus dilepaskan terutama bagi pelajar-pelajar serta warga pendidik yang tinggal di Kuantan dan bandar-bandar berdekatan. Ayuh, mari membaca!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan